19 Kasım 2013 Salı

CİLT BAKIMI #1

Herkese merhabalar,
Yaklaşık 3 ay önce cilt kusurlarımla ilgili takıntı yapmaya başladım.Karma bir cilde sahibim ve meşhur T bölgesi sorunlarım vardı.İnternette araştırmalar yaptım türlü firmaların ürünlerini kullandım ama bazıları farklı sonuçlara sebeb oldu.Bunlardan biri NIVEA nın Hepsi bir arada ürünüydü ve yüzümde tüylenmeye sebeb oldu.
                      
Ben de ne varsa doğallıkta var deyip doğal malzemelerin karışımlarını araştırdım işte bazıları;
Yoğurtlu Karbonat Tarifi:
*2 yemek kaşığı yoğurt
*1tatlı kaşığı karbonat
*2 tatlı  kaşığı limon suyu
Hepsini bir kapta karıştırıyoum.Karbonatın etkisiyle oluşan kabarmayı göreceksiniz.Karışımı aynı zamanda cilt lekelerini açmakta da kullanıldığını okudum.15dk yüzümde bekletip soğuk su ile yıkıyorum.Sonrasında nemlendiriyorum.Bana iyi geldiğini söyleyebilirim.Yüzümün canlandığını ve yumuşacık olduğunu hissediyorum.Haftada bir yapmanız yeterli.
        
Bir diğer bakımım  da patates ile ilgili.Bu da sivilcelerin yanı sıra cilt rengini beyazlatmak isteyenlerin de tercihi.Bu da benim olur verdiğim bakımlar arasında.Patatesi soyup rendeliyorum.suyunu sıkıp yüz temizleyici olarak kullanıyorum.İsraf etmek yok:) elimde kalan posasını da yüzümde boşluk kalmayacak şekilde kaplıyorum.İlk zamanlarda birinden yardım almanızı öneririm.Yüzümü nasıl rahatlatıyor anlatamam.Özellikle sabah evden çıkmadan yapmanızı öneririm.Yarım saat kalması yeterli tabi vaktiniz varsa daha fazla.Bunu da haftada bir kez yapmanız yeterli.Sonrasında nemlendirmeyi unutmayın.
                                        
Ben bu iki bakımı günlerini ayarlayarak yapıyorum.Böylece hafta boyu temiz ve dingin bir cildim oluyor.(örnek olarak biri çarşamba diğeri pazar)
  Bu arada önümüzdeki hafta 1. ayımın dolması şerefine bir çekiliş düzenlemeyi düşünüyorum.Takipte kalın.                                                                   Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder