7 Aralık 2013 Cumartesi

Yılbaşı için Uygun Buldum Sizce?



Herkese Merhaba,
Bir açıköğretim öğrencisi olarak paçalarımın tutuştuğu bir zaman ve paylaşım yapmaya vakit bulamıyorum.Aslında çok yazı birikti.Hangi birini yazıp paylaşayım diye kara kara düşünürken arkadaşım uyandırdı sağolsun.
Evet malum yeniyıl geldi.Ben yeniyılı herşeyin yeniden başladığı,kendimize yeni sözler verdiğimiz,etrafımızdan bize zarar veren insanları sildiğimiz bir zaman dilimi olarak görüyorum.Eski yıldaki yanlışlarımızla doğrularımızı  terazide tarttığımız,yeni yılda bunların üzerine ekleyerek devam edecek hata ve iyi niyetleri düşündüğümüz malum zaman...Benide bu düşüncelere daldırdı.
Umarım herkes için güzel bir yıl olur diyelim ve asıl konuya dönelim.
O gün pullu payetli ciciler giyilip yeni yerler keşfedilir ve yeni yılın ilk tohumlar atılır.Ben de o gece için bir çekmecemi karıştırdım ve kardeşimin aldığı ojeleri değerlendirdim nasıl olmuş:)
 Resimlerin kalitesi yine düşük kusura bakmayın.Sanırım yeniyıl dileklerimden biri fotoğraf makinesi olacak :)
 Gördüğünüz gibi zor değil ama bence o gün dışarıda kutlayacaklar için ideal.
Sizlerin seçimleri neler ve nasıl buldunuz?
Şimdilik hoşçakalın.Sevgiler...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder