14 Ocak 2014 Salı

Haz-me-de-mi-yor-um!

Herkese merhaba,

Gülmek isterdim ama gülemiyorum vicdanım rahat durmuyor.Uyku tutmuyor yatakta dönüp duruyorum.Hiç tanımadığım kız çocukları geliyor gözümün önüne yalvarıyor,ağlıyor insanın kanını donduracak cinsten .Haber kanalları geçiyor Türkiyenin kanayan yarası:Çocuk/Gelinler yanyana yazamıyorum bile.

Ülkenin batısındaki çocuklar GELİNcilik oynarken,doğusundaki çocuklar 45 yaşındaki adamlara kadın oluyorlar.Ne uğruna birkaç hayvan biraz para.Evet değer biçiliyor insana.

Neymiş severek evlenmiş. Senin aklın yok mu kardeşim neyin sevmesi.Kendi çocukluğunu hatırla canım dediğin insana 2dk küser barışırdın.Deyimimiz bile var çocuk gibi küsmek.Hadi o sevdi.Ne olarak sevdi koca mı baba mı?

Bir de nüfüsa geç yazıldı palavrası var ki özrü kabahatinden büyük denilecek olay.İnsan yerine koyup da kimlik çıkarmak zor geliyor ama hayvanlardan para elde etmek için yavrularını hemen nüfüsuna alıyor.

Kız çocuklarını okutmuyorlar diyemiyorum bile insandan sayan yok çünkü.Çocuk tacirliğinin adı olmuş Evlilik.

Çocuk/Gelin daha sevimli diye mi bu tabir kullanılıyor bilmiyorum.16larına gelmeden gelin oluyorlar 18i göremeden intihar,katliam,cinayet.Yaşayanların  (tabi yaşamak denirse) yaptıkları kölelik.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder