11 Haziran 2014 Çarşamba

RENKLİ DUDAKLAR / KIZILCIK ŞERBETİM



Herkese Merhabalar;
Bugünkü misafirim Kızılcık Şerbetim bloğu sahibesi Şeyma:)
Çok tatlı bir blogger tanışmayan kalmasın.

Merhaba Hayatın İçinden izleyicileri,
Sevgili Elif'in "Renkli Dudaklar" etkinliğini görünce ben de katılmak istedim. Ben Kızılcık Şerbetim blogunun sahibesi Şeyma. Sizlerle bugün Loreal Infallible 2-Step Longwear Lipstick'ten bahsedeceğim.

Öncelikle ambalajı oldukça kullanışlı şekilde üretilmiş. Bir tarafı renkli ruju içerirken, diğer tarafı rujun uzun süre dudakta kalmasını sağlamak için üretilmiş bir çeşit nemlendirici balm diyebilirim.


Ruj aşırı derecede kuru bir yapıda. Dudağınıza sürdüğünüz an kuruluğu hissediyorsunuz. Aşağıdaki ilk fotoğrafta yalnızca renkli kısmın sürülmüş halini görüyorsunuz. 


Dudağımdaki kuruluktan pütürlükleri görebilirsiniz.  
Ben böyle fazla dayanamayıp hemen ikinci adımı uyguluyorum.


 Nemlendiricili kısım dudağın kuruluğunu gidermekte yardımcı olurken bir de parlaklık sağlıyor. 
Gördüğünüz gibi kuru görüntüyü hemen gideriyor.


Ayrıca rujun öyle bir yapısı var ki, bulaşma yapmayan, dudakta uzun süre kalan yani size sürdükten sonra sorun yaratmayacak yapıda üretilmiş. Gün içerisinde yemek yiyip bir şeyler içtiğinizde rujunuz akmıyor ve bardaklara bulaşmıyor :)

Fiyatı 30 lira civarında. Ancak indirim zamanlarında daha uyguna bulunabilecek bir ürün.
Yazımı okuduğunuz için çok teşekkür ederim ayrıca sizi bloguma da davet ediyorum.
Elif'cim gecikmeden dolayı özür diliyor, beni blogunda ağırladığın içinse çok teşekkür ederim. 

Hoşçakalın.

2 yorum:

  1. Şeyma yazını çok beğendim tatlım :) rujun rengi sana çok yakışmış, güle güle kullan :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım :) Eminim sana da çok yakışır. Peeling yapılmış bir dudakta çok daha güzel duracaktır eminim tatlım.

      Sil