28 Ekim 2014 Salı

Bebak Acı Badem Sütü

Herkese Merhaba

Bugün misafirimiz köklü bir firma olan Bebak.
Marka 1933 yılından günümüze biz kadınlara nemli bir cilt vaad ediyor.

Ben Bebak ile annemin çekmecesinde tanıştım.Küçükken yaşanılan ruj sürme sahneleri bizde de yaşandı anlıyacağınız:)
Şimdi de cildim Bebak'a emanet.
Bakalım Babak Acı Badem Sütü kullandıktan sonraki yorumlarım nelermiş...

Öncelikle ürün tüm cilt tipleri için uygun.Bu nedenle alışveriş sırasında kafa karışıklığı yaşamıyorsunuz.
Kokusu bir çok arkadaşım tarafından sevilmese de beni rahatsız etmiyor.

Yapısı ne çok akışkan ne de katı.Temizlerken zorluk çıkarmıyor.
Göz makyajımı silerken de kullanıyorum ve kesinlikle yanma yapmıyor.
Kullandıktan sonra kuruma ya da yağlanma yapmadı.
Vaad ettiği gibi cildi nemlendiriyor.
Makyaj kalıntısı bırakmıyor.Tertemiz bir his bırakıyor.
Ürünü hem cilt temizliği hem de makyaj temizleme için kullanabilirsiniz.
Aramızda Acı Badem Sütü'nü kullananlar var mı?Yorumlarınızı bekliyorum.
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder