13 Mart 2014 Perşembe

# Alışveriş (Watsons)

Herkese Merhaba :)


 Yaklaşık bir haftadır bilgisayar başına oturamıyorum ve yazı yazamıyorum.Bu durum birkaç gün belki bir hafta kadar daha devam edecek gibi görünüyor.Sebebine gelecek olursak evde misafir var ve onunla ilgilenmekten pek de birşey yapacak vaktim olmuyor.

Bu arada geçmiş Kadınlar Günümüz kutlu olsun.


Anlamını  sadece indirim,alışveriş ve hediye olarak değiştirmiş olduğumuz günde bir çok firma indirim yapmış sağolsunlar.İlk başta yazdığım sebebten dolayı kısa bir alışveriş oldu hemen aldım ve eve döndüm.Gratis güzel şehrim Bursa'da olmayınca tek durak vardı.O da Watsons(10 Mart)...Aman Allahım yok böyle bir kuyruk.Ürünler bitmiş,yerleri değişmiş elemanlar yetişemiyor bir curcuna hakim.Sıra beklerken yoruldum.Bir de ufak serzeniş;indirim öncesi gelen zam ve yeni zammın üzerine indirim.Olmadı Watsons :(




Neyse efendim aldıklarım şu şekilde.Gördüğünüz gibi iki ürün severek kullandığım stok yaptığım ürünler.Maskara ise blogger arkadaşlarımda gördüğüm bir üründü attım sepete.Toplamda 27 tl gibi bir miktar ödedim sanırım.



Ara ara yazabilirsem yazmaya çalışacağım yazılarınızı zaten okuyorum.Kendinize iyi bakın :)



                                                                                  Sevgiler....



6 yorum:

  1. Güle güle kullanın.Bende indirimden çok şeyi alamadım çok kalabalıktı çünkü izdiham gibi

    YanıtlaSil
  2. evet kalabalıktı maalesef birde şişmiş rakamlar olunca buldugumu aldım ve çıktım canım:)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan Elifcim :)
    Rimelle ilgili yorumlarını bekliyorum :)
    Garnier kremi ben de kullanıyorum, günlük kremim kendisi, seviyorum :)
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim Gizemcim :) ilk fırsatta yazacağım yorumlarımı fondöten kullanmıyorum desem yeri seviyorum bb kremimi:) çok öpüyorum :-*

    YanıtlaSil
  5. Ben bb kremden pek memnun değilim ya, fondoten zaten kullanmıyorum, bb krem de bende kabuklu gibi görünüm yaratıyo, kapatıcı gibi kullanıyorum, sivilcelerimi falan saklıyorum anca :))
    Kişiden kişiye değişiyo işte canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kişiden kişiye değişiyor ben nemlendirici üzerine uyguluyorum nivea cildimi kuruttu mesela :(

      Sil