22 Mart 2014 Cumartesi

#Alışveriş

İyi akşamlar herkese,

Bugün kısa bir market alışverişi vardı.Klasik bir haftasonu geçiriyorum yani.Yarın kitap fuarı planım var bakalım bişey çıkmazsa fuardayım kitaplarla buluşacağım :))



Gördünüz gibi kısa bir ihtiyaç alışverişi yaptım.Daha önceki alışverişimde Pantene olmadığı için Blendax almıştım.Neyse ki gelmiş.

Nıvea deodoranta ihanet etmiş gibi hissetsem de denemek istedim ve harika ferah kokuyor ancak kuruttuğu söylenemez.


Sensodyne diş macunu 2-3 aydır kullanıyorum.Memnunum en azından midemi bulandırmıyor.

Dove sabun her seferinde farklı çeşidini kullanıyorum bir klasik oldu.

Eve bunları getirebilmişim alırken daha fazla gibiydi :)

 Kendinize çok iyi bakın.                                                                                Sevgiler...

2 yorum: