16 Mayıs 2014 Cuma

AYDINLANAMAYAN 4. GÜNÜMÜZ!

Aydınlanamayan 4. günümüz!

Ne gülmek,ne söylemek,ne birini suçlamak istedim.Ama herkes o kadar çığrından çıktı ki yazamadan edemedim.Sorulamayan sorular,alınamayan cevaplar o kadar fazla ve can acıtıcı ki okuma-yazma bildiğim için kendime küfrettim.

Yetmedi, gözlerim o vicdansızları gördüğü için,ekmek parasını kazanmak uğruna,işten çıkarılmamak için susan abilerimi gördüğü için kendime küfrettim.

Ölen onca canımızdan sonra "komplo" teorileri güden çobanlarla aynı havayı soluduğum için kendime küfrettim. 
Olmuyor çünkü başkasına küfredince.Ya suçlu ya cani ya yobaz oluyorum!
Niye mi?Kimsenin işine gelmiyor,kaz gelen yerden canları esirgemiyorlar çünkü!
Şimdi bu yazıdan sonra ne derler ne yazarlar ne düşünürler?Umurumda değil!

Ben suçlu da olurum.
Ben cani de olurum.
Ben yobaz da olurum.
Ama ben VİCDANSIZ olamam.
Ama ben yalanlara SEYİRCİ kalamam.
Ama ben o çocukların VEBALİNİ alamam.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder