31 Mayıs 2014 Cumartesi

MİM #3

Mutlu hafta sonları canlarım :)

Bir MİM yazısıyla karşınızdayım.Sorular da pek eğlenceli.Gizem'in Saksısında gördüm ve hemen yaptım.Başlıyoruz!
1)Blog isminin anlamı nedir?
Aslında anlamı yok her telden yazdığım için bu adı kullanıyorum.

2)Başka bir isim seçecek olsan bu ne olurdu ya da neyle ilgili olurdu?
Aslında bulamadığım için böyle devam ediyorum :)

3)Yaşın?
20li diyelim :)

4)Nerelisin?
Bursalı

5)Okul/İş
Öğrenci:) Sosyoloji okuyorum.

6)En çok sevdiğin renk?
Ayırım yapamıyorum :)

7)Uyurken yanından ayıramayacağın şey?
Telefonum:)

8)Baş ucu kitabın?
Ruh halime göre değişir:)

9)En sevdiğin kıyafetin?
Gömleklerim...
10)En sevdiğin makyaj malzemen?
Mascara ve eyeliner.

11)Bekar/Evli?Sevgilim var/Yalnızım?
Bekar ve çift:)

12)Ailenden en ama en çok sevdiğin kişi yada kişiler?(annen hariç)
Babam,kardeşim ve yaştaşım Cevcan'ım :)

13)Hangi mevsimi seversiniz?
Bahar tabisi:)

14)Doğadaki herhangi bir şeyin yerine geçme şansın olsa ne olurdun?
Balık olurdum herhalde pek severim.
15)Hangi Yunan tanrısı/Tanrıçası olmak isterdin?
Dike sanırım.Adalet tanrıçası.

16)Hangi doğa üstü yaratık olmak isterdin?
Melek.Gerçi ismimin de melek lmasını isterdim.

17)Bir kitap okuduğunda kendini baş kahramanın yerine koyar mısın?Ne sıklıkla?
Genellikle evet.Özellikle cinayet ve suç psikolojisi okurken.

18)Rüyalarını hatırlar mısın?Şimdiye kadar ki en ilginç bulduğun rüyan?
Hatırlayabildiğim kadarını hatırlarım.Cevcanımı nasıl seviyosam ona giderken görürdüm hep aynı rüya ormandan gidiyorum minibüste.Sadece tek yol var gölün ortasında ilginç olan bu geldi aklıma:)

19)Birini seviyorsun ama aranda çok büyük bir kültür farkı var.Onunla birlikte mi olursun yoksa ondan vaz mı geçersin?
Benim için sorun olmaz ortak yol bulunur elbet :)

20)En çok sevdiğn hayvan?Neden?
Hayvanların hepsini severim ama balıkları daha bi ayrı uğur getirdiklerine inanırım.

Sorular böyleydi gelelim kimlerin cevaplarını merak ettiğime;

1 yorum: