15 Temmuz 2014 Salı

MİM #6

Merhabalar canlarım;)
Bir Mim yazımla daha karşınızdayım.Bayılıyorum mim yazılarına.Severek de yazıyorum.Beni mimleyerek mutlu eden güzellik ise Melis in Neverland bloğu sahibesi.Teşekkürler canım keyifle yaptım mimi :)
Aşk mı Bağlılık mı?
Bağlılık.Aşk biter bağlılık kalır:)

Gurur mu Teslim Olmak mı?
Gurur.Teslim olmak bana göre değil...

Sarışın mı Esmer mi?
Esmer tabiki:)

Yeşil Göz mü Mavi Göz mü?
İkisi de ilgimi çekmez ama seçmek gerekirse mavi...

Et mi Tavuk mu?
Tavuk şüphesiz.

Karpuz mu Kavun mu?
Karpuzsuz asla :)

Gümüş mü Altın mı?
Altın diyelim zengin dursun :)

Kedi mi Köpek mi?
Köpek yaa çok şebek oluyorlar :)

Beyaz mı Siyah mı?
Siyah,zayıf gösterir :)

Yağmur mu Güneş mi?
Zamana göre değişir.Gezeceksem güneş evde olacaksam yağmur :)

Mesajlaşmak mı Aramak mı?
Mesajlaşmak:)

Bodrum mu Çeşme mi?
İkisine de gitmedim ama Bodrum :)

Deniz mi Havuz mu?
Deniz.

Evet soru ve cevaplarımız böyleydi.Bu soruların cevaplarını  merak ettiğim güzellikler ise;

2 yorum:

  1. canım tesekkurler mim icin :) yakın zamanda cevaplarım

    YanıtlaSil
  2. ben de cevapladım meğer buradan da Melisin neverlandine gitmem gerekiyomuş :)) merhaba kocaman sana ne sevimli bir blog bu böyle

    YanıtlaSil