21 Ağustos 2014 Perşembe

The Book Sacrifice Tag - Bir Acayip Mim :)

Günaydın Güzelliklerim;)
Geçtiğimiz günlerde  sevgili Nagehan ve Hazal beni mimlemişlerdi.Ancak şimdi yapabiliyorum kızlar kusura bakmayın.
Nagehan'ın yazısı için tık. 
Hazal'ın yazısı için tık.


Senaryo 1:  Kitapçıda kitap seçtiğinizi düşünün,bir anda bir zombi saldırısıyla karşılaşıyorsunuz ! Etrafınız ordan oraya koşuşan insanlarla dolu,karşılık verebileceğiniz bir silahınız ya da sığınabileceğiniz bir yer yok.Tam o sırada kitapçının sahibi bir duyuruda bulunuyor. Bu zombilerin tek zayıf noktası herkesin bayıldığı ama sizin nefret ettiğiniz bir kitap. O yüzden size bunu yaşatan bir kitabı seçmeniz gerek !

HİÇ romanını seçerdim sanırım.Beğeneni çok olduğu için almıştım ama beklentimi hiç karşılamamıştı.
İndirimde olmadığı halde almıştım.Almaktan pişmanlık duyduğum tek kitap.

Senaryo 2: Bir kuaföre gittiniz ve saçınızı yaptırdınız. Blendax reklamındaki abladan bile güzel, hacimli saçlarınız var. Derken deli gibi bir yağmur bastırıyor, şiddetleniyor, şiddetleniyor ! Kendinizi korumak için hangi ''devam kitabını'' feda ederdiniz ?
     
                 Alacakaranlık serisine bayılsam da serinin 2. kitabı olan Yeni Ay'ı okurken çok sıkılmıştım.Seni seçtim pikaçu.      



Senaryo 3: Edebiyat dersinde hocanız klasiklerin ne kadar önemli olduğundan,dünyayı nasıl değiştirdiğinden bahsediyor. Ama siz bu konuşmaya katlanamıyorsunuz ve hayatınızda okuduğunuz en tiksinç klasiği hocanızın kafasına fırlatıp, gururla bunun nedenlerini açıklıyorsunuz.

İki Şehrin Hikayesi -Charles Dickens  hiç sevmedim.Sevemedim.Gururla atıp açıklamamı da yaparım :D
Tabi kalamayacaksam dersten :)))



Senaryo 4 : Küresel ısınmanın dünyanın anasını ağlattığı bir dünya düşünün.İnanılmaz sıcak ya da inanılmaz soğuk hava koşullarıyla yaşıyorsunuz. Eskimo ceketinizi giyip ısınmak için gayret ediyorsunuz. Isınmak için hangi kitabınızı yakardınız ?

En sevdiğim soru bu oldu.Das Kapital-Karl Marx yak yak bitmez 3 cilt.Hiç düşünmeden yakarım.Gözlerim kör oldu onu okurken :D

Ayy ne tuhafmış yahu sorular:)Umarım cevaplarımı sevmişsinizdir.Ben yapmak isteyen tüm arkadaşlarımı mimliyorum.Yapmak isteyenler yorum bırakırlarsa yazının sonuna eklerim.Çok öpüldünüz.Sevgiler...




2 yorum:

  1. cevapladığın ve ilgilendiğin için çok teşekkür ederim tatlım cevapların çok güzel çok beğendim ayrıca das kapital'ı ben duydum ama hiç okumadım sanırım almasam iyi olur :) :) çok öptüm

    YanıtlaSil