4 Şubat 2014 Salı

AHMET BATMAN:SABAH UYKUM KİTAP YORUMU

                                                                    Merhabalar,

Bugün sizlere Soğuk Kahve kitabını yazacaktım ancak okur okumaz Sabah Uykum u anlatmak istedim.Bir solukta okudum kitabı niye daha önce okumadım ki dedim.Ahmet Batman iyi yazmış.Twitter da facebook da kitaptan çok alıntı okumuştum ama bu kadar etkileyici bir anlatım olacağını kestirememiştim.

          Kitabı elime alır almaz okuduğumuz ilk cümle;


                           "Sabah uykusu kadar sevebileceği biri lazım insana.
                            Sen gibi,senin gibi biraz,biraz da sana benzeyen."

Böyle vurucu bir girişle karşılıyor kitap okurlarını.


Genellikle adını sık duyduğum kitaplar (beklentiyi yüksek tuttuğumdan olsa gerek)hayal kırıklığına uğratır.Ama bu kiyap öyle olmadı ve bir çırpıda okudum.(Bundan sonra ne okuyacağımı inanın bilmiyorum hala etkisindeyim.)

Arka yüzüne bakarsak bizi bu satırlar bekliyor;

"Belki bir kitabın aynı sayfasında ağlamışızdır.İşte bu haberimiz olmadığı halde dünyanın en güzel karşılaşması olabilir."

Bir diğeri de sosyal ağlarda sıkça okuduğum bir paragraf;

"Ben anlam veremiyorum yani neden bittiğine değil madem bitecekti neden bu kadar hevesli başladık? Ben ikimizdeki bu hevese anlam veremiyorum.Ne oldu bize bilmiyorum ama iyi şeyler olmadığını biliyorum. Ya çok yanlış zamanda karşılaştık ya da hiç karşılaşmaması gereken iki insandık. Biz neydik bilmiyorum. Sevgili desem değil, aşık desem değil bildiğin rastlantıydık işte ondan öte gidemedik."

Aslında daha çok alıntı yapılabilir.Ben bu satırlarla bitirmek istedim.Mutlaka okuyun ve okutun.Pişman olmayacağınız ve satır aralarında kendinizden birşeyler bulabileceğiniz bir kitap.
                                                                                                                                               
"Hayırlısı..."

1) Söyleyecek bir şey kalmadığında kullanılan kelime.
2) Umut sözcüğü.
3) İstediğimiz gibi olsun demenin sığınma hali.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder