16 Şubat 2014 Pazar

MUTFAK HALLERİ: Lezzet Topları


                                               Herkese Merhabalar;

Bir pazar klasiği olarak yine evdeyim.Kendimi yine mutfağa attım ve  elime gelen ilk malzemeyle bunları yaptım.Birkaç ay daha evde durursam kapılardan geçemeyeceğim sanırım.Canım sıkıldıkça yemek yapıyorum,yaptıkça yiyorum.Ne olacak bu hallerim...
 
Neyse efenim ortaya bu tatlı mı tatlı lezzet topları ortaya çıktı.Benim gibi tatlı krizi geldiğinde çabucak yapılabilecek güzel bir tatlı.Ben hindistan ceviziyle süslemeyi tercih ettim.

TAA TAA  TATAMMM :)
İşte  Malzemeler:

            . Bisküvi (500 gr)
            . Kakao (4 çorba kaşığı)
            . Margarin (125 gr)
            . Süt (1 su bardağı)
            . 4 çorba kaşığı şeker
            . 1paket vanilya

Büyük bir kaba, bisküvileri kıralım.Bir yandan da küçük bir tava da margarini eritelim.Süt,şeker,kakao ve vanilyayı ekleyelim.
Soğuyana kadar kaşıkla karıştıralım.Elleri yıkayalım ve top haline getirelim.Derin bir kaba hindistan cevizini dökelim topları da içine atalım.Güzelce karıştıralım.Sunum tabağına dizelim ve dolapta bir kaç saat bekletelim.
Dolaptan çıkaralım ve afiyetle yiyelim:)

                                                            Herkese tatlı bir hafta diliyorum :)



1 yorum:

  1. benim de çok sevdiğim bir tarif,hem de çok lezzetli :)
    ellerinize sağlık

    YanıtlaSil