18 Şubat 2014 Salı

GÖKDERE SOSYETE PAZARI


Herkese Merhaba;



Bu aralar pek bi mesudum.Planlı programlı pek çok işi halletmeye çalışıyorum ve en çok da bloguma yazı yazmak için vaktimin olması mutlu ediyor.Ben blog dünyasında yokken neler yaptım neler :)

En çok mutfağa girdim boll bol kilo aldım ancak şimdi nasıl vereceğimle ilgili bir yazı olmayacak bu.


Evet dışarı çıktım çok fazla olmasa da gezdim ve Kütahya da okuyan kuzenimle vakit geçirdim.Bu vakitin bir kısmı da Bursa Gökderedeki Sosyete Pazarında geçti.
Neler var neler... Giyim,Kozmetik,Mutfak aletleri falan filan.Böyle uzar bu liste.İçten bir esnaf da cabası :)
Kendinizi kaybetmek mümkün.İşte bu alışverişte benimle dönen ciciler;






Ceket görünümlü hırka:) Fiyatı 10tl

                                                            Mango çanta:)Yine fiyatı 10tl.
 Saate bayıldım çok şık ve zarif 10tl


















    Flashlı Çekim                                                   Flashsız çekim

     Ruja gelince Kiss Beauty ruj sadece 5tl rengi canlı  ve iddialı.

Çok keyifli ve bereketli birgündü.Birdahaki haftayı iple çekiyorum.Sizin gittiğiniz pazarlar neler veya nerelerden alışveriş yapıyorsunuz?
                                                                                                        Sevgiler....

4 yorum:

  1. çok beğendim hepsi çok hoş güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Pardon bu kadar ucuz fiyata nasil veriyorlar ustelik cokta guzel seyler almissin gule gule kullan daha guzel seyler mevcutmu ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kişinin zevkine göre şeyler mevcut.Severek takip ederim paazar araştırması yaparım.Hepsi kaliteli olmasa da aradığğınızı bulabilmek mümkün.Yorumunuz için teşekkürler :)

      Sil