18 Mayıs 2015 Pazartesi

GLISS MILLION GLOSS ŞAMPUAN


                     Herkese yine ve yeniden Merhaba;

Bugün sizinle FikriMühim tarafından gönderilen GLISS MILLION GLOSS ŞAMPUAN hakkında sohbet etmek istiyorum.



Kit ben ve 5 arkadışım ürünü deneyip yorumlamamız için gönderildi.İçinden çıkan indirim kuponları ise dağıtıldı.
Şampuanlar ise farklı saç tiplerinde arkadaşlar tarafından denendi.

Ürünün sloganı "Parlaklığını yitirmiş mat saçların ihtiyacı"

Ürünün vaad ettikleri;

Parlaklık-Laminasyon Teknolojisi
Uzun süreli ve göz kamaştırıcı parlaklık
Milyonlarca ışık yansıması

Kişisel yorumlarıma gelecek olursak;

Ambalajın albenisi çok yüksek ve beklentiyi arttırıyor kapağı açtığımızda çok fresh bir kokusu var.Ambalajın dayanıklılığı orta seviyede.Şampuan ise şeffaf içinde ışıltı ve mavilik barındırıyor.

Saç tipim boyasız,orta uzunlukta ve kalın telli.Saçımda woow dedirtecek bir etki bırakmadı.Hatta saçımda temizlenmemiş hissi yarattı.

Saçımı 3 günde bir yıkarken 2 güne düştü işlem gördüğünde ise elektriklenmeyi arttırdı.Kepeklenmeden bahsetmiyorum bile...

Vaad ettiği ışıltıyı veriyor mu tartışılır?

Belki biraz ama sağlıklı bir saç görünümü yaşatmadı.

Benim deneyimlerim böyle.Aranızda kullananlar var mı?Yorumlarınızı bekliyorum.

Sevgiler...



12 yorum:

  1. bende kullandım ama bana çok güzel yaradı. HATTA BENDE BU ÜRÜN HAKKI DA YAZIMI YARIN YAZMAYI DÜŞÜNÜYORDUM.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazınızı bekliyorum:) Bunlar benim kişisel yorumlarım;)

      Sil
  2. Bu paketten bana da geldi, şimdiye kadar 2 kere kullandım sadece. Temizlenmediği hissi bende de oldu, market ürünlerine göre zor köpürüyor sanki. Başka olumsuz bir tarafını görmedim ama pek etkilenmedim de. Sıradan bir şampuan gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben artısını göremedim :) yorumun için teşekkür ederim;)

      Sil
  3. Bende almayı düşünüyordum paketi çok hoş ışıl ışıl :)
    bu arada bloguma beklerim

    madamoje

    YanıtlaSil
  4. Merhaba
    Bende herkeste görünce iyi bir şey herhalde ne de güzel parlıyor diye koşa koşa gittim aldım ama sonuç maalesef ki umduğum gibi olmadı. Diğer şampuanlardan olumlu olarak bir farkı yok hatta şişeden elime dökerken musluktan su akar gibi geliyor.
    Bir türlü beğenemedim bunu:(

    YanıtlaSil
  5. bende yeni kullanmaya başladım beni en çok kokusu etkiledi

    YanıtlaSil
  6. gliss in bu serisi ile ilgili genelde olumsuz yorumlar duydum . ama ben gliss normal saçlar içini kullanıyordum ve memnundum hatta bu ara şampunımı değiştirdim ama tekrar gliss kullanmaya başlıycam :) Sizi takibe aldım. Sevgilerimle ( apaydindunyam.blogspot.com.tr )

    YanıtlaSil
  7. Merhaba,

    Blog keşif etkinliğinden geldim. Sizi takibe aldım bende bloguma beklerim :)

    Blog Adı: DJ Serhat Serdaroglu / Düğün DJ Hizmeti / Organizasyon
    http://dugundjhizmetiorganizasyon.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  8. bende kullandım fena değil ambalajını çok sevdim :) bloğunu yeni keşfettim ve takibe aldım bende beklerim :)

    YanıtlaSil
  9. Merhaba, ben kullanıyorum memnunum da ;)

    YanıtlaSil
  10. Merhaba blog keşif etkinliğinden geliyorum sizi takibe aldım bana da beklerim sevgiler :)
    http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil