22 Ağustos 2014 Cuma

Golden Rose Ultra Rıch Color Lıpstıck Yorumu


                                               Günaydın
Bu gün sizlere Golden Rose markasının Ultra Rıch Color Lıpstıck 40 numara ile merhaba diyoruz.


Ürün 4,5 gr. ve 24 ay kullanım ömrü var.

Ürün Açıklaması:
Yoğun renk veren, dudakları okşayarak kolayca yayılan kremsi yapısıyla özel içerikli bu ruj serisi, içeriğindeki E Vitamini ve Shea Butter sayesinde dudaklarınızı besler ve nemlendirir, dudaklarınızda uzun süre gerçek bir güzellik ve bakım sağlar. Her zevke hitap eden 3 farklı yapıda; metalik (metallic), mat (creamy) ve ışıltılı (shimmering) olarak aynı seride sunulmaktadır. Gündüz ve gece vazgeçemeyeceğiniz yeni ruj serisi.


Rengine vurulduğum bir ruj oldu.Koyu,ağır göz makyajı sevenlerdenseniz ve dudakları arka planda bırakmak isterseniz bu ruj tam size göre.
Kalıcılığı orta karar.Yeme içme faaliyeti benim gibi sürekli ise 1-2 saatte tazeleme ihtiyacı gerekiyor.

Uygulamadan önce peeling yapılmasında fayda olacaktır.Dudak kusurlarını belirginleştiren bir ruj.

Ürünün bir çok rengini bulmak mümkün ben sayamadım:)
Golden Rose  internet adresinde incelemeniz mümkün.
Sizin favorileriniz neler?

5 yorum:

  1. Rengine bayildim! Chanel'in interlude adli rujuna benziyor ilk etapta. Güzel bir yazi olmus canim ellerine saglik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim,beğenmenize sevindim :)

      Sil
  2. renk çok güzel bayıldım mutlaka denemem lazım (:
    bende bloguma beklerim
    http://misstuti.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil