21 Mart 2014 Cuma

MİM #1

Selammm :)


Bugün birçok blogger arkadaşımın Mim yazısını okudum.Bir baktım benim blogumun ismi.Sevgili  Esra'm beni mimlemiş.Kendisi mutlu etmeyi pek bi sever.Daha önce yazmıştım etkinlikte tanıştık.Harika biri onunla konuşmak çok keyifli.Neyse efenim ilk Mim yazımı yazmaya başlıyayım;

1)Neden blogunun adı ....

Aslında ne yazacağıma karar veremediğim için böyle bir isim çıktı ortaya.Değiştirmeyi düşündüm ama birşey bulamadım önerilere açığım bu konuda.Her telden yazmaya çalışıyorum anlıyacağınız.


2)En vazgeçemediğim kitabım;



"Keşke'siz Bir Yaşam İçin İletişim".Günlük hayatımda uygulamaya çalıştığım bir konu.




3)Kendimle ilgili 3ü doğru 1i yalan (yalan olanı tahmin edecekmişsiniz)


Yalan,dolan dönen ortamlarda çok rahatsız olurum,bulunmamaya çalışırım.


Evimde yalnız olup,kitap ve kahve keyfi yapmayı severim.


Makyaj yapmayı severim,yazılan yazıları okumaya vakit ayırırım.


Karakter analizi konusunda sıfırım,yanlış insanlarla karşılaşırım.


Son soruyu cevaplamak zormuş yahu:) Evet benim cevaplarım böyle benimde cevabını merak ettiğim arkadaşlarım var.
Bakınız;








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder