28 Mayıs 2014 Çarşamba

RENKLİ DUDAKLAR/STRAWBERRY MİLK

Günaydın;)

Eğlenceli serimizde 7. haftamız  yeni bloggerlarla tanışmaya ve renkli dudaklara devam ediyoruz :)Bu seri sayesinde bir çok ruj aldığım doğrudur.Sizde durumlar nasıl?
7.misafirim StrawberryMillk bloğunu sahibesi Manolya.Kendisine serimize katıldığı için teşekkür ediyor ve yazısına geçiyorum.Bu arada takip edin demeye gerek yok kapişş :)

Merhabaa =) Ben strawberrymillk blogunun sahibi Manolya, paylaşımlarımı Manolya'dan... adı altında yapıyorum. Kendi blogumda kozmetiğe yer vermediğim ama çok özendiğim için de kozmetikle ilgili görüşmelerimi böyle bayıla bayıla takip ettiğim cici cici kızların bloglarına misafir olarak belirtiyorum. Bu yüzden beni blogunda misafir ettiği için Elif'e çok teşekkür ederim.




   Ben renkli dudaklar için çantamdan asla ayırmadığım yaz kış, gece gündüz kullandığım Maybeline 440 ruju seçtim. Bu rujla oda arkadaşım sayesinde tanıştım ona çok yakıştırıyordum ten rengimiz hemen hemen aynı olduğu için bana da yakışacağını düşünerek aldım ve çok beğeniyorum.



   Rujun rengi kırmızı da değil turuncu da değişik bir renk ama turuncuya yakın gibi. Günlük kullanım için çok ideal çünkü diğer kırmızılar gibi bağırmıyor. İçinde hafif bir parlaklık var ve oldukça kalıcı. Uygulamasına gelince aslında ben çoğu zaman direk sürüyorum. Sadece dudaklarım yıprandığında önce nemlendirici sonra ruj tercih ediyorum. Eskiden bunu daha sık yapıyordum ancak lipstick sürüp uyumayı alışkanlık haline getirdiğimden beri dudaklarım çok sağlıklı oldu rujdan önce nemlendiriciye gerek kalmıyor. Bence siz de deneyin. Ruj ışıktan dolayı fotoğraflarda farklı farklı çıkmış ama aslında tam da bu yani ışığa göre rengi değişen bir ruj. Fiyatı ise sanırım 20-25 arası değişiyor ben indirim döneminde pek çok şeyle beraber aldığım için tam hatırlayamadım.



   Bana bu seride yer ayırdığı için sevgili Elif'e çok teşekkür ederim. Ben yazarken özellikle fotoğraflarken çok eğlendim umarım siz de okurken keyif alırsınız.

   Hoşçakalın... 

Böyle eğlenceli bir kolajla sonlandırıyorum. Teşekkürler Manolya :) Sizler de serimize katılın olur mu?
Bu seri hiç bitmesin istiyorum :)
                                                                                                       Sevgiler...

7 yorum:

  1. Canım ben teşekkür ederim tekrar bu ruju çok seviyorum herkes kullansın istiyorum sesimi duyurdun =) Çok keyifli bir yazı oldu benim için ve serini de keyifle okuyorum umarım hiç bitmez =)

    YanıtlaSil
  2. Bu rengi aldığım gün annem rengine bayıldı ve kaptı. Çok yakışmış sana da canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de çok yakışmış:) kapılmayacak gibi değil ki canım =)

      Sil
    2. Benimki de istedi ama vermedim söz sana yenisini alcam dedim =)

      Sil
  3. Merhaba, renk çok güzel gözüküyor. Çok yakışmış... Benim de favorilerim var. Belki takip etmek istersiniz ;) Bloguma beklerim http://leman-u.blogspot.com.tr/
    Sizi takipteyim, paylaşımınız için teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi takip ederim serimize katılmak istersen mailini beklerim:)

      Sil