12 Haziran 2014 Perşembe

MAYBELLINE/ONE by ONE VOLUM EXPRESS SATIN BLACK

Tünaydın makyaj severler:)

Benim gibi makyajı eline yüzüne bulaştıranlar size de tünaydın umarım yanlız değilimdir :))

Watsons Kadınlar Günü indiriminde baya uygun fiyata aldığım bu tombiş ONE by ONE VOLUM EXPRESS SATIN BLACKın marifetleri var fakat;
görüldüğü üzere sağa sola bulaşmadan edemiyor.Uzunluk konusunda benden yüs puan amma gel gelelim istediğim dolgunluğu da veremedi.Bknz. tek katta bu kadar tek tek ayırıyor ama istediğim gibi hacimli gösteremiyor malesef.



                           
Fiyat olarak uygun.
Temizlemesi ise ölüm,çıkarması zor.
 Akmadı,kirpik altlarımda da kullandım ve uzun bir günün sonunda bile tazeleme ihtiyacı hissetmedim.
Ee daha ne olsun akmayan mascara yapmışlar :)
                                           Benim izlenimlerim böyleydi.Aranızda kullananlar var mı?

              Yorumlarınızı bekliyorum.Fotoğraflar içinse şimdiden özür dilerim göz zevkinizi bozdum :)
                                                                                                                          Sevgiler...

5 yorum:

  1. hayır hiç de bile fotoğraflar çok güzel

    YanıtlaSil
  2. makyaj yapmayı beceremeyenlerdenim ama öyle ilgimi çeken her ürünü inceleyip bende makyaj yapabiliym ya diye iç çekenlerdenim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de pek becerdiğim söylenemez ama keyif alıyorsam çok iyi olmasada mutlu oluyorum canım :)Öptüm seni ve Lokum Bey'i

      Sil
    2. Benim de pek becerdiğim söylenemez ama keyif alıyorsam çok iyi olmasada mutlu oluyorum canım :)Öptüm seni ve Lokum Bey'i

      Sil