16 Kasım 2013 Cumartesi

PSİKO ANALİST KİTAP YORUMU

Madem kitap aşığı dedik ilk yazımda yeni bitirdiğim kitabı tanıtayım.
“53. Doğum günün kutlu olsun doktor.
Ölümünün ilk gününe hoş geldin.
Geçmişlerden bir yerlerden geliyorum. Hayatımı mahvettin. Nasıl ya da neden olduğunu hatırlamayabilirsin, ancak mahvettin. Şimdi ben de senin hayatını mahvedeceğim. Başta sadece seni öldürmem gerektiğini düşündüm. Sonra bunun fazla kolay olacağını fark ettim. Kendini öldürmenin daha iyi olacağına karar verdim.
Kendini öldür doktor!
Seninle bir oyun oynayacağız. Yarın sabah altıdan itibaren, kim olduğumu bulabilmen için on beş gününün var. Vereceğim ipuçlarıyla başarılı olursan,seni affedeceğim.Yapamazsan o zaman…Bu mektubun ikinci sayfasında isimleri yazan 52 akrabanın hayatlarını tek tek mahvedeceğim.”



Kitabın arkasını çevirdiğimizde bu mektup karşılıyor bizi. Böylesine psikopatça bir mektup gelse hayatınızda ne değişir?Kendinizi öldürme ya da yakın veya uzak  akrabalarınızın ölümünden vicdan azabı duyma…İkisi de ölüm değimlidir aslında?Bu kitabı okurken belki izleniyorum diye yürürken arkanızdan bakma gereksinimi duyabilirsiniz: ) Bir psikopatın doktor ile kedinin fareyle oynamasını okuyacaksınız.Bu arada BU OYUNDA SINIR YOK! Umarım keyifle okumak istersiniz bu sürükleyici romanı: ) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder