20 Kasım 2013 Çarşamba

AVON ALIŞVERİŞİM

Günlük hayatta çok fazla makyaj yapan biri olmasam da makyaj ürünleri almaktan hoşlanırım.İş yerimden arkadaşım da bu zaafımı bildiğinden kataloğu ilk bana ulaştırır sağolsun:)Yine bir çok ürün arasında kararsız kaldım ama kendimi frenledim.İşte uzuuuuuuuuuuun zaman önce sipariş edip arkadaşımın seyahati nedeniyle elime geç ulaşan siparişlerim:





Sol baştan                                                                                                                               
Avon ColorTrend Doll Pink:Sert bir sürümü var .Ambalajın tasarımı basit.Kokusu şekerli.Fiyatı 5.90dı sanırım.Günlük kullanımda iddialı bir renk.
Avon ColorTrend FLIRT:Dudakta hafif bir parlama bırakıyor duruşu gayet doğal.Beğendiğim bir ruj.
Avon Shine Attract Ruj Cherry Pie:  En sevdiğim Ruj kremsi dokusu kolay sürmeyi ve nemlendirmeyi sağlıyor.Bayıla bayıla kullanıyorum.    
Avon ColorTrend Lip Gloss:Dudakta duruşu kalıcı fakat tadı o kadar güzel ki yiyorum:)Kış mevsiminin vazgeçilmezi.Bittikçe aldığım bir ürün.
Avon Extra Lasting Maskara:Topaklanma yapmaması beni kalbimden vuran özelliği.Yoğun şekilde kıvırıp uzatıyor.Kullanımı çok rahat.

Avon Calming Effects Fondöten:Bendeki almond.Parlama yapmıyor.Çok yumuşak kolay sürülüyor.Şimdilik deneyimim bu kadar.
Avon ColorTrend Kapatıcı:Göz çevremde kullandığım bir üründü.Pek bir artısı yok idare eder.                    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder