12 Ocak 2014 Pazar

Loreal Paris Perfect Clean Köpük Jel

Merhaba millet :)
Pazarınız nasıl geçiyor.Benim gibi  evde geçirenlere ricam bedeninize ve ruhunuza vakit ayırın.Dışarıda olanlara sözüm yok eğlenmelerine baksınlar.Zaman çok çabuk geçiyor ve kullanması bizim elimizde.
Neyse konumuza dönelim.Bugün blogumun konuğu  Loreal Paris Perfect Clean Köpük Jel.



Ürün 150 ml şişede ve özel pedi ile satılıyor.Uzun zamandır denemek istiyordum elimdekileri bitirmeyi beklemiştim.

Öncelikle kullanımı  çok basit zaman kaybettirmiyor.Silikon pediyle yüzümüze masaj etkisi yapıyor.Makyaj sonrası yapıldığında fark gözle görülüyor.Ben makyaj sonrasında da kullanıyorum.
İlk kullandığımda kızarıklık ve kuruma yaptı ama nemlendirici kullanınca bir problem olmuyor.


Benim deneyimlerim böyle.Ben sevdim ve bitince tekrar almayı düşünüyorum.
Sizin düşünceleriniz neler?   


2 yorum:

  1. bende hiç kuruma vs yapmamıştı. cildim yağlı-karma olduğundan da böyle bir durum yaşamamış olabilirim. çok sevdiğim bir temizleyici köpük :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de sevdim kuruma diğer ürünler de yaptı ciltle alakalı sanırım:) uygulama ardından nemlendirici sürüyorum.Kesinlikle vaad ettiklerini veriyor.

      Sil