3 Ocak 2014 Cuma

Hediyeler Sahibine Ulaşmış :)

                                 Herkese iyi akşamlaaaaaaaaaaaaaar :)

Nasılsınız nasıl gidiyor bakalım.Şahsen benim adıma çok koşuşturmalı ve hızlı bir başlangıç oldu.Gerçi hediyesiz geçti ama yapacak birşey yok:)Gelecek hafta için umutlu iş görüşmelerim var sonuçları iyi olur umarım dualarınızı esirgemeyin lütfen.Evde durmak bana göre değil hem de hiç.Ayrıca evde durdukça iş de hiç bitmiyor malesef sürekli bir temizlik hali içerisindeyim.Bazen kendimden korkuyorum...
Neyse konumuza dönersek ;
Geçtiğimiz günlerde çekilişimin sonucunu açıklamıştım.Hediyelerim sahibine ulaşmış.Daha önce PTT ile yollamamıştım geç ulaşacak diye korktum ancak dün sabah yolladığım kargo bugün öğlen ulaşmış ve sevgili Çiğdem de facebook üzerinden paylaşmış.Hediyelerini güle güle kullanmasını ve yeniyılda tüm dileklerini gerçekleştirmesini diliyorum.
Buradan da bakabilirsiniz.                                                                                                 
                                                                                                              Sevgiler.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder