5 Kasım 2014 Çarşamba

RENKLİ DUDAKLAR/LİVAL'e DAİR

Herkese merhaba
Bugün misafir günümüz ve ben blogger zamanlayıcısının azizliğine uğradım ve yazıyı malesef şimdi yayınlıyorum.
Bügünkü misafirim ise Lival'e Dair bloğu sahibesi sevgili Yasemin...
Kendisine misafirim olduğu için çok teşekkür ediyorum.


Merhabalarrrrr,

Bugün sevgili Elif’ in misafir konuğu olarak sizinle paylaşımda bulunuyorum bu benim ilk misafir konuğu olarak yazım. Bu imkanı bana sağladığı için Elif’e çok teşekkür ediyorum ve yazıma başlıyorum.

Bugün size tanıtmak istediğim marka maalesef Türkiye de olmayan ama benim çok severek kullandığım Catrice Cosmetics in Up To 8H Colour ruj ve parlatıcı bir arada olan bir ürün.




Biraz öncede bahsettiğim gibi ruj ve parlatıcı bir arada olan ama görüntüsü sadece parlatıcıyı andıran bir ürün bendeki rengi 060 şeker pembe.


Fırçası parlatıcı fırçasını andıran ama ucu hafif yan olan ve sürmede kolaylık sağlayan bir yapıya sahip. Kıvamı oldukca koyu bir sürüşte bile fazlasını aldcığınız taktirde yediremeyebilirsiniz artabilir bu nedenle az almak gerekir. Fırça ucu oldukça yumuşak. Ve çizgilere dolmadığından dolayı daha çok seviyorum ki ben sürekli dudaklarımı ısıran biri olarak birçok ruj o çizgilere doluyor ve görüntü kötü oluyor ama bu rujda öyle bir şey yok harika değil mi? :)



Evet ben bu renge bayıldım kıvamı koyu ve kalıcılığı bir o kadar harika ayriyeten parlatıcıya gerek duymadan kullanabileceğiniz bir ürün . Sitesinde 6 renk skalası var ama ben pembe hastası olarak en çok bunu sevdim. Catrice markasının Türkiye ye gelmesini gerçekten çok isterim uygun fiyata ve kaliteli olması da ayrı bir avantaj umarım en kısa sürede gelir..

Sevgiler…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder