17 Aralık 2013 Salı

Gelecekte Kendime Not:Kimseye Kendini Kullandırma!!!

Herkese Merhaba,
Böyle bir yazı yazıp kimsenin içini daraltmak istemezdim ama herşey o kadar üst üste geliyor ki kime ne konuşacağımı şaşırdım.İşi düşünce,canı sıkılınca omuzunuzda ağlayanlar hiçbirşey bulamayınca arkadan vuran olabiliyor.Boşuna dememişler babana bile güvenme diye.Ağzımızdan çıkmayan kelimeleri sanki biz söylemişiz gibi büyük bir ustalıkla anlatıp mixer gibi karıştırıyorlar.Kendimi başkalarına anlatmaktan yoruldum. İnsanlar öylesine kör,sağır,dilsiz olmuşlar ki doğru mudur değil midir diye sorgulamıyorlar bile.Az konuşanın bilgisi,çok konuşanın cehaleti büyükmüş bunu da bu süreçte anlamış oldum.Sıkıntı,keder kardeşiniz bile olsa haksızlığını en ufak açığınızdan kapatıyor.Hoş canlarımızın canımızı yakması adet olmuş ya günümüzde.Tek sıkıntı onların.Ya arkadaş bir sor bakalım senin derdin var mı nedir diye...
Bir de gülüyorum onlara sonra kendi kendine hallenip küsüyor konuşmuyor falan.
Taki işleri düşünceye kadar.Ben de artık kör sağır dilsiz olayım diyorum yok olmuyor.BENDEKİ VİCDAN HEP MESAİDE dayanamıyorum.
Daha da yazardım ya neyse...
Sadece okuyan kişiye sesleniyorum.Dur,Düşün,Etrafına Bak  ve ne arıyorsan önce KENDİNDE ara daha mutlu olursun.


                                                                                                            HERKESE SEVGİLER...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder