23 Aralık 2013 Pazartesi

AŞK'ın Rengi Kırmızı

Merhabalar,
Nasılsınız nasıl gidiyor bakalım:)
Şu sınavları mazeret olarak yazmak istemiyorum ama malesef tek sebebi sınavlar.Önümüzdeki günlerde arkadaşlarımla buluşacağım.Bende fırsat bu fırsat kuzenimin hediyesi bu tatlı mı tatlı ojemi sürdüm nasıl olmuş.Benim çok hoşuma gitti.İddialı ojeler bana göre değildi fakat son zamanlarda gelen tavsiyeler üzerine renklendim.
EE ne demiş ünlü düşünür  HERAKLEITOS "Değişmeyen tek şey değişimdir."

                                   Bende değişmekten korkmadım ve sonuçtan çok memnun kaldım.
 Kafamda bordo pantolonum ve krem bluzumla kombinledim bile.Fakat farklı kombinlerle de yakışacağını düşünüyorum.
İşte böyle şimdi önümde uzun bir "Değişmekten Korkma" listem var.Önümüzdeki günlerde onu da sizlerle paylaşacağım.
                                                                                               Sevgiler...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder