5 Nisan 2014 Cumartesi

Cuma Gecesi

Selam Canlar;

Bugün dizileri mıncıklamak istedim.Dizileri takip edenlerden değilim.Ancak dün akşam 3 dizi arasında zap yapıp durdum.Reklamları birbirine çakışmadığı sürece güzel oluyor aslında :)Hangi dizilerden mi bahsediyorum?

 Trt»Böyle Bitmesin
 Kanal D»Yalan Dünya
 Star»Medcezir

 Böyle Bitmesin yanılmıyorsam en çok oyuncusu olan dizi.Her hafta farklı aile,olaylar ve bizden hikâyeleri ile bizi ekranlara davet ediyor.Hele Nisa karakterinin eşiyle (Bostancıbaşı) konuşmaları ve ailece yaptıkları faaliyetler kahkahalara boğuyor.


                                      

 Yalan Dünya! Herkesin bildiği ve sevdiği dizi.Gülse Birsel'in yazarlığına zaten söz yok.Bayılıyorum.Dün akşamki bölüm sanırım geçen hafta yayınlanmayan bölümdü.Seçim üzerine ince espiri ve detaylar dikkatten kaçmadı.Zaten Rıza ve Deniz' in evliliklerini erteleme durumu olağan bir olay oldu:)Konukları ise "Mor ve Ötesi"
                                     
 Medcezir aslında beni yoran bir dizi.Sürekli entrika ve belli olmayan ilişkiler bana göre değil.Yaman -Mira ve Mert -Eylül çiftlerinin olduğu sahneler bana eğlenceli geliyor.Onun dışında müziklerini de seviyorum.
                                         

 Ben dizi eleştirmeni değilim.Kendi görüşlerim.İzlediğiniz diziler neler?Yorumlarınızı bekliyorum.Hepinizi çok öpüyorum.
                                                                                                          Sevgiler...

2 yorum:

  1. Medcezir dizisini herkes izliyor ama hiç izlemedim. İzlemeyide düşünmüyorum. Eski diziler daha güzel ve samimiydi sanırım:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bol entrika severler için iyi olabilir :) Yorumunuz için teşekkürler:))

      Sil