25 Nisan 2014 Cuma

Misafir Oldum #2

Herkese Merhaba

Blogger sayesinde tatlı mı tatlı arkadaşlar edindim elimden geldiğince etkinliklere katıldım ve misafir oldum.Kime? Tabiki  Kitap ve Güzellik bloğu sahibesi Hazal'a :) Neyi anlattım içinde Bursam'ın güzel yerlerinden bahseden kitabı.


Merhabalar Kitap ve Güzellik izleyicileri ben Hayatın İçinden blogu sahibesi Elif.Bugün sizlere Canan Tan'ın Yüreğim Seni Çok Sevdi romanından bahsedeceğim.

Olayın Bursada geçmesinden midir bilinmez Canan Tan'ın beni en etkileyen romanıdır.Hatta yazar ile tanışmamı sağlayan kitaptır.Kitabı okudukça anlatılan yerleri gezdiğim,dikkat etmediğim ayrıntılara takıldığım doğrudur :)Hele Trilye'de bir "Çamlı Kahve" var ki mutlaka herkes gitmeli, görmeli.
   


                                                Devamını okumak için tık tık :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder