16 Nisan 2014 Çarşamba

RENKLİ DUDAKLAR/TAKTAKIŞTIR&GİYYAKIŞTIR

                                                            Merhabalarrr:)

Misafir Dudaklar'da bugün TakTakıştır&GiyYakıştır  bloğunun sahibesi Buseciğim var.Çok fazla konuşma şansım olmasada çok içten ve samimi konuşmamız umarım devam eder sık sık misafir ederim kendisini.Tanışmak için geç kalmadınız hemen bir uğrayın derim :)Şimdi sizi Buse ile başbaşa bırakıyorum.


Herkese merhabalar...
Ben taktakıştır&giy yakıştır bloğunun kurucusuyum..Adım nagehan buse ve daha 1.5 ay önce açtığım blogumda modaya,güzelliğe,makyaja ve daha fazlasını paylaşıyorum..Ayrıca blogger arkadaşlarımın arasına ve siz değerli izleyicilerin arasında katılmaktan pek memnunum..Severek takip ettiğim  ''Hayatın İçinden'' bloğunun sahibi Elif'in misafir yazarlık köşesine katılmaktan mutluluk duyuyorum..Her blog sahibi bildiğiniz gibi misafir yazarlık köşesi oluşturuyor ve yeni blog açan arkadaşlarımıza yardımcı oluyorlar bunun için onlara minettarım..Elif  de tanıtım yazısı değil daha çok ilgi çekecek ve makyajla ilgili bir konu seçmiş ''Renkli Dudaklar'' ilk okuduğumda çok hoşuma gitti ve bende katıldım gelelim ruj tanıtım yazıma..


Sizlere geçen hafta pazar günü alışverişe giderken endişe ederek aldığım ve ama bayılarak sürdüğüm ruju tanıtmak istiyorum..Markası da hepimizin bildiği severek ve güvenerek kullandığı ''AVON'' markası..Avon color trend serisinin ''hot pink love'' isimli uçuk pembe tonlarındaki ruju..Rujun dış ambalajı beyaz ayrıca belirli bölümünde çok tatlı iç içe kalpler var..En güzeli ise rujun rengini açmadan görebilmemiz için şeffaf bir bölüm yapmışlar ve rengini rahatlıkla görebilirsiniz.. 




Ürünün kalıcılığı ise çok kısa 1-2 saat o yüzden sürekli tazelenmek istiyor ayrıca dudaklarınız eğer pürüzsüz değilse fazla tavsiye etmem ama kullanmak isterseniz illa ki ruju sürüp yüzük parmağınız ile hem yayabilirsiniz hem de kötü görünümü yok edebilirsiniz..Fiyatı 5.90 tl gayet uygun bir ürün almanızı tavsiye ederim...Kokusuna bayılacağınız bir ürün ferah bir kokusu var tarif edemediğim..Çilek kokusu var ama sadece o değil harika bir kokusu varr :)  

 Sürüldüğü zaman da tam baharlık bir rengi var hafif simli gibi ama abartılı değil hem günlük hem de özel davetler için uygun..
Rujumuzun tanıtım yazısının sonuna geldik..Elif'e beni misafirlik yazar olarak kabul ettiği için çok teşekkür ederim kendisine minettarım..Siz değerli izleyiciler yazımı okuduğunuz için çok teşekkür ederim kendinize iyi bakın hoşçakalın...



Buse'ye yazısı için çok teşekkür ediyorum.Bu serinin çok renkli geçeceği belli değil mi kızlarr?
Sizlerinde sevdiğiniz ve paylaşmak istediğiniz rujlar varsa bizi çok bekletmeyin hemen eyldzelif@gmail.com dan bana ulaşabilirsiniz.
 
                       İlk hafta misafirim olan  Gizem'in Saksısı nın yazısını hala okumadınız mı ?


                                                           Sevgiler...

8 yorum:

  1. Canım çok güzel bir post olmuş ellerine sağlık :) Ayrıca misafir blog etkinliği gerçekten çok güzelmiş bende katılmak isterim :)

    http://mylittlemascara.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Rujun rengi çok güzelmiş seviyorum bu tarz pembeleri emeğine sağlık bu etkinlik ne güzelmiş benim neden aklıma gelmedi acaba ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin de yazını görmek isterim canım:)

      Sil
    2. Yazarım da canım ben kendi blogumda dudaklarımı göstermiyorum nasıl olcak :/

      Sil
    3. Canım yardım al birilerinden :)

      Sil
  3. Color trend rujları seviyorum ben ya, hatta bu katalogta indirimdeydi sanırım ama alamadım, fırsatım olmadı :\ hoş bir yazı olmuş, ellerine sağlık Buse :)
    Busenin blogunu keşfetmemi sağladın bebeğim, öperim :* :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim beğendiğin için... :) kendine iyi bak cnm

      Sil