30 Nisan 2014 Çarşamba

RENKLİ DUDAKLAR/KİTAP VE GÜZELLİK

Merhabalar efendim :)

Serimiz güzel arkadaşım Hazal ile devam ediyor.Kendisi dünya tatlısıdır,saçmalamak isterseniz sevimli adreslerden biridir bloğuna göz atmak için tık tık :) Bakalım bize hangi renkle merhaba diyecek :)

Selamlaaaar,

Bugün sevgili arkadaşımının bloguna konuk olduğum için oldukça mutluyum. Beni konuk olarak bloguna kabul ettiği için ona teşekkür ediyorum ve yanaklarından kocaman öpüyorumm :))

Biraz kendimi tanıtacak olursam.. Ben Hazal kitapveguzellik blogunun sahibiyim. Ailenizin bilgisayarcısıyım. Ne kadar sayısal mezunu olsam bile kitap okumaya gönülden bağlıyım :)) Aynı zamanda işinde, gücünde bir hatun kişisiyim. Saçmalamakta üzerime yoktur. :))

Kendimi tanıttıktan sonra gelelim bugünün konusuna :))



Bugün sizlere en sevdiğim rujlardan birini tanıtmak istiyorum. Biz bayanlar için sanırım vazgeçilmez makyaj malzemeleri arasında yer alan rujlar hakkında uzunca şeyler yazabilecek kapasitedeyiz. Benim vazgeçilmezlerimden biri olan Flormar LF36 numaralı ruju oldukça severek kullanıyorum.
Ben genelde rujları pembe ve çok koyu olmadığı sürece kırmızı tonlarında kullanıyorum. Sizinde bildiğiniz üzere Flormar'ın Lights of flowers serisinin rujları oldukça dikkat çekici ve güzel. Benimde elime geçtiğinden beri sürekli çantamda bulunuyor kendileri. Yapısı gerçekten güzel ve fazla sürmeden ideal rengimi yakalayabiliyorum. Eğer Flormar'ın rujlarını denemediyseniz çok şey kaçırıyorsunuz dostlarım. :)))

 Benim gibi esmer tenliler için oldukça ideal bir renk olduğunu düşünüyorum. Dışarı çıkarken, işe giderken veya özel bir güne giderken bu ruju kullanabilirsiniz.

Dipnot: Yüzümdeki sivilce lekelerini lütfen umursamayınız :))

Yazımı okuduğunuz için sizlere çok teşekkür ediyorum ve sevgili Elif'e tekrar tekrar teşekkür ediyorum..



Canım emeğine sağlık harika bir yazı olmuş.Sizler de bu seride yer almak isterseniz eyldzelif@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz.

                                                                                                         Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder