23 Nisan 2014 Çarşamba

RENKLİ DUDAKLAR / SARGİTA DER Kİ




Serimizin 3. kalemi sevgili  Sargita.Bloğunu bilmeyen ve takip etmeyen yoktur sanırım.Bloğumda misafir  olduğu için çok teşekkür ediyorum.Hadi ama takip etmeyenler gözümü kapatıyorum hemen izlee :)


Hepinize merhabalar,
Ben Sargita Der Ki blogunun sahibiyim. 25 yaşındayım ve engellilerle çalışan bir psikoloğum. Henüz beni, benim sevdiğim kadar sevecek olan kişiyle tanışmadığım için de ne yazık ki yalnızım. :( Yazımızın başında hepinizi melankoliye bağlamadan toparlayalım burayı öhö öhö. 
Efendime söyleyeyim bir türlü kendisine eş bulamadığımız bir bulldog annesiyim. Öyle ki kaderi bana benzedi hayvancağızın. Bir şey değil bahtı kara kalacak diye korkuyorum. Kendimi geçtim de bak bak. Hehe..

İlk olarak kalbi kadar temiz bu blog sayfasını.. Durun vurmayın şaka :) Yok ama gerçekten çok hoş bir etkinlik olmuş bu görür görmez beni de yaz listeye dedim. Burada ağırlanmak çok hoş doğrusu..

Gelelim son zamanlarda kullandığım favori rujuma. 
Son günlerde koyu renk göz kalemim kaybolduğu için mecburen hafif yaptığım göz makyajımı ( temizlik görevlisine sevgilerimle), pembe ve kırmızı tonlarında yoğun rujlarla tamamlamak durumunda kalıyorum. Ama ben tam kırmızı ve tam pembe rujları kendime yakıştıramadığım için genelde mauve, rose gibi ara tonlarda rujları tercih ediyorum. Bu yazının konusu olarak da Avon'un Matte Rose isimli rujunu seçmeyi uygun buldum.
Blogumu takip edenler iyi bilir adında Rose geçen makyaj ürünlerine karşı küçük çaplı bir bağımlılığım vardır. İsim takıntısı falan değil, hafif turuncuyla soğuk pembenin ara tonunu en iyi yansıtan renkteki ürünlerin adında hep Rose oluyor..


Bu Matte Rose isimli ruju hem iş yerimde hem de arkadaşlarımla dışarı çıkarken kullanabiliyorum. Ne çok '' burdayım ben ! ''diye bağırıyor ne de bakımsız gösteriyor..
Tam istediğim gibi bakımlı ve doğal bir görünüm elde ediyorum..
Yarı mat bir ruj. sürüşü çok koyu değil.  Yarı mat olmasının en hoş özelliği mat rujlar gibi dudağı kuru hissettirmemesi.


Kalıcılık konusuna gelince. Bilirsiniz ki mat rujlar parlak rujlara oranla her zaman daha kalıcıdır. Çok büyük bir kalıcılık beklemeyin ama bu ruja da o niyetle bakabilirsiniz..
Sonracığıma renginin tam pembe ya da tem turuncu olmaması sebebiyle her renk makyajınıza uyum sağlayabilir..

Beyaz ve buğday tenli bayanlara yakışacak bir renk olduğunu düşünüyorum. Esmer hanımlar kahverengi ve kırmızıları elden bırakmasınlar ;)


Yazımı burada sonlandırıyorum. Hayatın içinden bloğunun izleyicilerine temizlik görevlilerinin biricik makyaj malzemelerini kaybetmediği, aradıkları her ürünü indirimde üçer beşer kaptığı, Gratis'te The Balm indirime girince istediği her ürünü sepetine şıp diye kattığı mis mis günler diliyorum. 
Öpüldünüz..

Yazısı için çok teşekkür ediyorum..Temizlik görevlisine biz de sevgilerimizi yolluyoruz dimi kızlar :)
Gratis dileğin de yakın zamanda gerçekleşir umarım tatlım.Serimizi gizliden takip edenler sizin de yazılarınızı eyldzelif@gmail.com adresime bekliyorum.

                                                   Önceki haftalardaki yazılarımız
                                                             
                                                            Gizem'in Saksısı

                                                       Tak Takıştır&Giy Yakıştır

7 yorum:

  1. Rujun rengini gerçekten çok beğendim. Böyle "ben burdayım" diye bağırmayan rujlar arıyorum ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. baharda kurtarıcı renkler canım :) ben de çok seviyorum;)

      Sil
  2. Tatlım Sergita değil Sargita olacak :))

    YanıtlaSil
  3. çok özür dilerim:( telden duzenlemistım :( kusura bakmayın lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç önemli değil. Bloguna çok yakıştık, teşekkürler :))

      Sil
    2. Her zaman beklerim:)

      Sil
  4. Renge bayıldım :)) çok hoş görünüyor, sana da çok yakışmış :))

    YanıtlaSil