9 Nisan 2014 Çarşamba

RENKLİ DUDAKLAR/GİZEM'İN SAKSISI



Merhabalar Efendim,
İlk misafirimle serimize başlıyoruz.Fikir aklıma geldiğinde ilk paylaştığım kişidir kendisi.Kimden mi bahsediyorum.Şeker ötesi Gizemimden tabiki.Tanışma fırsatınız olmadıysa şöyle alalım.Konuşurken sanki birlikte büyüdüğünüz tanıdığınız hissine kapılırsınız ya heeh aynı öyle işte duygularım.Lafı fazla uzatmadan Gizemle başbaşa bırakıyorum sizleri :)






Merhaba sevgili Hayatın İçinden izleyicisi :)
Ben Gizemin Saksısı blogu sahibi Gizem. 
Pek kıymetli arkadaşım Elif "Renkli Dudaklar" fikrini paylaştıgında çok hoşuma gitti, ilk ben paylaşmak istedim seninle renkli dudaklarımı ve bunun için Rimmel London'un Kate Moss imzası tasıyan Lasting Finish Matte serisinden 102 numaralı ruju seçtim.




Bu serideki rujların  dış yüzeyleri plastik ve kırmızı renginde.

Üstünde Rimmel'in logosu ve Kate'nin imzası var. 
Minik bir kalp kondurmayı da unutmamışlar :)



Bu seri rujlarının kokusunu genel olarak begeniyorum ben, meyveli gibi bi kokuları var.

102 numaralı rujun rengi sıcak bir pembe. Mat bitişli, canlı, tam yazlık bir renk.
Sürüşü çok kolay, yağ gibi kayıyor dudakta :)
Kalıcılığı pek iyi değil, 2 saate ya bir şey kalmıyor benim dudağımda ya da dudak kenarlarıma birikmiş oluyor.
En sevmediğim özelliği ise dudak kusurlarını çok belli ediyor. Peeling yapsan bile kabuk kabuk bir görüntü bırakıyor, dudak çizgilerine doluyor, çok sağlıksız bir görünüyor dudaklarım yani. Bu ruju sürmeden önce diş fırçasıyla dudaklarımı kazımam gerekiyor :)

Bu ruju ve takım arkadaşlarını Watsons mağazalarında 15 lira civarı bi fiyata bulabilirsiniz. Benim gibi indirime denk getirirseniz tadından daha da bi yenmez :)

Elifciğim, beni bloguna konuk yazar olarak kabul ettiğin ve izleyicilerinle buluşma fırsatı verdiğin için teşekkür ederim :)
Hepinize renkli dudaklar.! :)

Sevgilerimle
<3




               Canım arkadaşım tekrar teşekkür ederim yalnız bırakmayıp destek olduğun için :)

                                                                                                                      SEVGİLERİMLE...

7 yorum:

  1. Çok guzel ve kullanıslı bi renk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle canım bahara uygun bir renk bu yıl fazla göreceğiz sanırım:)

      Sil
  2. Ya benim yorumum niye gitmemiiiiş :\
    bi daha yazayım :) dedim ki;
    Senin samimiyetin ve iyi niyetin olmasaydı bu arkadaşlık gelişir miydi yavrucum :)
    Ben teşekkür eder, öperim :)

    YanıtlaSil
  3. Bu seriden bi ruj almayan tek kişi sanırım benim :) renk çok güzelmiş ama kalıcı olmaması moral bozucu. Çok güzel ve bilgilendirici bir yazı olmuş tatlım, ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :*
      Belki kalıcılıgı benden ötürü iyi değildir canım, bi al dene seversin bence :)

      Sil